De Dolle Dolfijnen

Wie zijn wij?

Hallo wij zijn de Dolle Dolfijnen! Wij zijn een middenbouwgroep. Onze buren zijn de Blitse Salamanders én de Stokstaartjes. Met hen kunnen we het goed vinden. Onze stamgroepleiders zijn Lonneke (ma-di-do-vr) en Teun (woe). Samen zijn wij een super gezellige groep! In het instructie-uur komen alle kinderen van groep 4 bij elkaar in het lokaal van de Dolle Dolfijnen.

Is een verbod op gevangenschap van dolfijnen in Nederland in zicht? | RTL Nieuws

Hoe komen we aan onze naam?

We heten De Dolle Dolfijnen omdat we net als dolfijnen alles samen willen doen. Samen spelen, werken, praten en vieren. Dolfijnen zorgen ook altijd goed voor elkaar en dat willen we ook graag voor elkaar doen. We houden van grapjes en wel eens lekker dol doen, daarom heten we: De Dolle Dolfijnen.

WO en Excursies

We hebben elke 6 of 8 weken een W.O. thema. Soms zelfs een groot W.O. project met de hele school. Of een vrij W.O waarin we zelf mogen werken aan wat we interessant vinden. We gaan dan onderzoek doen en geven een presentatie aan de rest van de klas. Zo leren we heel veel van elkaar.

Natuurlijk houden we ons ook bezig met de feestdagen zoals Sinterklaas, Kerst, Carnaval, Pasen, het Offerfeest en het Suikerfeest.

Wist u dat.......

• wij veel dolfijnen in de klas hebben hangen